Cikk Marketing és Ön: Sikertippek

Az interneten való munkavégzés nagyon kívánatos karrier sok ember számára szerte a világon, és a cikkek marketingje révén szinte bármilyen üzleti vállalkozást önkéntes, nyereséges vállalkozássá tehet. Ebben a cikkben bemutatjuk a cikkek marketingjével foglalkozó szakma néhány legjobb tippjét.

Írjon vendégblog -bejegyzéseket. Ha blogokat írsz másoknak a saját szakterületeden, akkor hozzájutsz az olvasóikhoz, és termékeid vagy szolgáltatásaid leendő vásárlóivá teszed őket. Ne felejtsen el egy linket elhelyezni webhelyén a cikkben, hogy ha akarja, felkereshesse webhelyét. A vendégblogok lehetővé teszik, hogy a területen kompetens hangként, valamint képzett íróként mutassa meg magát.

Amikor az Ön által értékesített termékekről ír, tegye el a kulcsszavakat, és keressen egy jogos leírást. SEO célokra mindig címkézheti az oldalt kulcsszóval, de ügyfelei valódi információkat szeretnének olvasni a termékről. Tudniuk kell, hogy megéri-e megvenni, és ha látnak egy rosszul megírt, kulcsszóval töltött bolyhos darabot, kikapcsolják őket.

Kezdje egy felejthetetlen címmel. Ne feledje, hogy a cím létrehozása olyan, mint az első benyomás. Az erős kezdés felkelti az olvasó figyelmét, és tovább akarja olvasni. Jó cím nélkül előfordulhat, hogy a cikk elmegy melletted, és soha nem olvasható el, ezzel pazarolva az időt és az erőfeszítést.

Függetlenül attól, hogy miről ír, hogy értékesítse webhelyét, a cikknek soha nem kell 500 szónál hosszabbnak lennie. Valójában arra kell törekednie, hogy cikkeit 400 szó körül tartsa. A tartalom arról szól, hogy felkeltsük az olvasó figyelmét, ne veszítsük el a szöszből és a történetekből, amelyek egyszerűen nem érnek véget. Mentsd el a nagy amerikai regényedért.

Használjon SEO kulcsszavakat a cikkeiben. Néha az emberek, akik egy bizonyos kifejezésre keresnek, nagyobb valószínűséggel veszik meg azt, amit eladnak. Azért ne vidd túlzásba. Ha a cikkét kulcsszavakkal tölti meg, az természetellenesen olvasható lesz az emberek számára, és a keresőmotor -pókok potenciális spamként büntetik.

Keressen egy bloggert a keresett célból. Biztos lesz abban, hogy őszinte információkat kap egy bloggertől, aki az adott városban él. Lépjen kapcsolatba azzal a személlyel, hogy személyes ajánlásokat kapjon a csodálatos helyekről, amelyeket látnia kell, vagy mely éttermekben érdemes enni.

Nézze meg a versenyt. Annak biztosítása érdekében, hogy olvasóit szerezze, tanulmányozza azokat a blogokat és webhelyeket, amelyek hasonló cikkeket kínálnak a sajátjához. Tudja meg, mit csinálnak, és találja meg a módját annak, hogy jobban tegye. Ha valami olyat ad az olvasónak, amit máshol nem tud, az biztos módja annak, hogy visszatérjen hozzád.

A cikk címezésekor győződjön meg arról, hogy vonzó lesz az olvasók számára. Ügyeljen arra, hogy kulcsszavait a címsorában tartsa, de az olvasóknak is kiemelkednie kell. Ha a címsorod nem vonzó, senki sem akarja elolvasni, amit írtál. Érezze úgy olvasóit, hogy el kell olvasniuk a cikket.

Sok cikk, amit írsz, nem lesz hatékony, de ez nem jelenti azt, hogy törölnie kell vagy el kell rejtenie őket. Amíg büszke vagy rájuk, és jó nyelvtant és jó információkat tartalmaznak, hagyd őket. Lehet, hogy egyszer felhasználhatja őket valamire.

Csak azért, mert az online munkavégzés olyan dolog, amit igazán szeretne csinálni, ez nem jelenti azt, hogy jó lesz benne. A siker biztosításának nagyszerű módja, ha követi az ehhez hasonló cikkekben szereplő tanácsokat, amikor megpróbálja felépíteni marketingkampányát. Kezdje az egyszerű dolgokkal, majd kezdjen nagyobb dolgokra.