Amit a hírnévmenedzsmentről tudnia kell
Ha azt tervezi, hogy hosszú ideig működtet egy vállalkozást, akkor a legjobb, ha meggyőződik arról, hogy a szilárd hírnév kiépítésén dolgozik. Ha nem, más vállalkozások és rosszkedvű ügyfelek élve felfalják Önt. Nem mintha teljesen megvetnének, de ez az élet ténye. Mindenképpen meg kell tanulnia, hogyan kezelje vállalkozása hírnevét.
A hírneve kezelésének egyik elsődleges módja, ha vállalata az üzleti márkákat az interneten, és kezébe veszi az önről szóló tartalmakat.
Személyes hírnevének vagy üzleti márkájának nyomon követése nagyon fontos az online hírnévkezelés szempontjából. Állítson be automatikus riasztásokat, amikor az Ön neve felbukkan. A Google Alerts segítségével értesítést küldhet, ha új tartalom jelenik meg. Így már másnap, ha nem hamarabb, akkor másnap megtudhatja, ha valaki beszél Önről.
Amikor a közönségével beszélget, ügyeljen arra, hogy ezt társalgási hangnemben tegye. Az emberek nem szeretik, ha az üzlettulajdonosok mindig marketinggel a fejükben beszélnek hozzájuk. Bár Ön valóban eladást szeretne elérni, soha nem szabad azt éreztetnie az ügyféllel, hogy ez az egyetlen gondja.
Győződjön meg róla, hogy minden közösségi média fiókját professzionálisan működteti. Ne feledje, hogy ezek az oldalak Önt képviselik, és azt szeretné, ha mindig pozitív hatást keltenének. Természetesen szeretne némi személyességet mutatni, de az általános hangnemet tartsa professzionálisnak és üzletiesnek.
Ne kérje az oldalak tulajdonosaitól, hogy távolítsák el az Önről szóló információkat csak azért, mert azok egy kicsit nem hízelgőek. Az embereknek joguk van a véleményükhöz, és nem akarja, hogy bárki azt higgye, hogy az ellenkezőjét hiszi. Megvan rá az esély, hogy a webhelytulajdonosok kérvényezése, hogy távolítsák el a véleményes kijelentéseket, visszafelé sül el.
Cége online hírnevét úgy tudja a legjobban kezelni, ha tisztában van azzal, hogy mit mondanak róla. A folyamatos tájékozódás elengedhetetlen ahhoz, hogy a negatív híreket csírájában elfojthassa. Ezt megteheti úgy, hogy Google Alerteket állít be a vállalat nevére, vagy megbíz egy céget, hogy figyelje ezt Ön helyett.
Néhány embernek egyszerűen lehetetlen észszerűen megfelelni. Ha úgy gondolja, hogy az ügyfelének lényegtelen vagy valótlan panasza van, tegyen meg mindent, hogy boldoggá tegye. Üzlettulajdonosként néha fel kell szívnia a büszkeségét, és arra kell gondolnia, hogy az ügyfélnek vagy az ügyfélnek mindig igaza van.
Amikor lát valami negatívumot a cégéről, természetes, hogy dühös lesz a kommentet író személyre, különösen, ha nem teljesen igaz, amit kommentált. Ennek ellenére maradjon nyugodt, és válaszoljon tényekkel. Mivel az emberek mindkét véleményt elolvassák, maguk is meg tudják majd ítélni, hogy ki a pontosabb hozzászóló.
Elérhető elvárásokat kell felállítania az üzleti magatartása alapján. Ez azt jelenti, hogy legyen őszinte az ügyfelekkel, ha hibázik, és ügyeljen arra, hogy óvatosan kezelje a helyzetet. Ha nyitott és őszinte, az üzleti életben, hosszú utat tehet meg a siker felé.
Ideje bekapcsolni a gyújtáskapcsolót, és ezeket az ötleteket megvalósítani. Az iparágon belüli jó hírnevének biztosítása az, amiről az egész szól. Most, hogy ezeket a tanácsokat megkapta, van néhány dolog, amit meg kell tennie. Azzal, hogy üzleti imázsát ott tartja, ahol lennie kell, megtartja azokat az ügyfeleket, akik az Ön helyére jönnek.
Utolsó kommentek