Mit kell tudni a hírnév kezeléséről

Annak érdekében, hogy mindig a csúcson legyenek, a hírnév menedzselése elengedhetetlen. Ha ezek a dolgok számodra a legfontosabbak, akkor a következő cikk nagyszerű tanácsokkal szolgál. Rengeteg jó tanáccsal fogsz találkozni, ezért bölcs dolog tovább olvasni.

Az ügyfelek bizalmának biztosítása érdekében kulcsfontosságú az őszinteség és az átláthatóság. Ne távolítsa el és ne próbálja leplezni a negatív bejegyzéseket a webhelyéről. Ezzel az ügyfelek számára úgy tűnhet, mintha figyelmen kívül hagyná aggályaikat, vagy egyszerűen nem törődne velük. Mindig legyen előzetes minden olyan problémával kapcsolatban, amellyel a vállalata szembesülhet.

Online marketing ügynökség Budapest

Online marketing ügynökség Budapest

Online marketing ügynökség Budapest

Milyen egy jó online marketing ügynökség?

Milyen egy jó online marketing ügynökség?

Milyen egy jó online marketing ügynökség?

Keresőmarketing ügynökség Nemzetközi SEO Marketing

Keresőmarketing ügynökség Nemzetközi SEO Marketing

Keresőmarketing ügynökség Nemzetközi SEO Marketing

Mit csinál egy online marketing ügynökség?

Mit csinál egy online marketing ügynökség?

Mit csinál egy online marketing ügynökség?

Online marketing ügynökség

Online marketing ügynökség

Online marketing ügynökség

Online marketing ügynökség blog

Online marketing ügynökség blog

Online marketing ügynökség blog

Mit csinál egy online marketing ügynökség?

Mit csinál egy online marketing ügynökség?

Mit csinál egy online marketing ügynökség?

Az üzleti hírnevének alaposabb figyelése érdekében próbáljon meg riasztási rendszert felállítani. Ez egy olyan napi e-mail, amelyet kap, amely tájékoztatja Önt arról, hogy mikor említette cégét online. Valóban pénzbe kerülnek, és rövid időbe telik a felállításuk, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.

Ha online talál negatív tartalmat márkájáról, szabaduljon meg tőle. Az Ön által ellenőrzött webtulajdonon található, például a blogjához fűzött megjegyzés, csak törölje. Ha szükséges, küldjön egy kérést annak a webmesternek, ahol a tartalom található. Amikor eltávolítja, győződjön meg arról, hogy már nem jelenik meg a Google URL-eltávolító eszköz használatával.

Szánjon rá időt, és alaposan gondolkodjon, mielőtt válaszolna a panaszokra. Ha hűvös marad, és gondosan átgondolja, hogyan reagál online, megőrizheti hírnevét. Mielőtt panaszt küldene válaszra, olvassa el többször a válaszát. Ha lehetséges, kérje meg egy alkalmazottat, hogy olvassa el a választ, hogy megfelelő legyen-e.

Ha nyilvános snafut csinál, mutassa meg a világnak, hogy érett, és kérjen bocsánatot. Mindenki hibázik, de ennek elismeréséhez nagy ember kell. Ha az emberek úgy látják, hogy valóban elnézést kérsz az elkövetett hibáidért, akkor valószínűbb, hogy a jövőben veled fognak dolgozni.

Ügyeljen a vállalkozásának offline ismertségére. Az offline hírneved eljut az online világba. Ha a vállalat negatív tartalma trenddé válik, akkor tudnia kell, miért. Jól bánjon minden ügyfelével és ügyfelével, és sürgeti a boldogokat, hogy pozitív véleményeket adjanak az olyan webhelyeken, mint a Yelp.

Amikor a közösségi oldalakon tartózkodik, győződjön meg róla, hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legvalóságosabbnak tűnjön. Ha megpróbál túl korporatívnak vagy túl alkalmi hangzásúnak lenni, csak nagy hamisnak találhatja magát. A legjobb olyan középutat találni, amely lehetővé teszi a természetesebb cselekvést.

A vállalat online hírnevének legjobb kezelése az, ha tisztában van azzal, amit erről mondanak. A hurokban való tartózkodás elengedhetetlen ahhoz, hogy a rügyben negatív zümmögést lehessen kihúzni. Ezt úgy teheti meg, hogy megadja a Google Alerts cégének nevét, vagy felvesz egy céget, amely ezt figyelemmel kíséri.

Ha itt-ott negatív visszajelzést kap, akkor ne távolítsa el. A legtöbb vállalkozásnak néha elégedetlen ügyfelei lesznek. Ha csak pozitív véleményei vannak az egész helyről, az emberek elgondolkodnak azon, hogy azért teszel-e valamit, hogy jobbnak tűnj, mint te.

Amikor a vállalatával kapcsolatos negatív megjegyzésre vagy véleményre válaszol, győződjön meg arról, hogy tiszteletteljesen használja-e a szakmai hangnemet. A cél az, hogy megnyerje az embereket a maga oldalán. Ha tiszteletlenséggel találkozik az eredeti poszterrel szemben, megkockáztathatja, hogy súlyosbítja a helyzetet cége számára.

Ha érdekel a jó hírnév kezelése, akkor az itt szereplő információknak hasznosnak kellett lenniük. Ügyeljen arra, hogy hogyan alkalmazza az itt felsorolt ​​lépéseket, hogy biztosan elérje a kívánt eredményeket. Kezdje el ma, és holnap javuljon a hírneve.